Ακόμη μία Ανάβαση Πορταριάς ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, με την οικοδέσποινα Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου να παίρνει άριστα στον οργανωτικό τομέα. 117 οδηγοί αποζημίωσαν με πλούσιο θέαμα στους χιλιάδες φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που κατέκλυσαν τις πλαγιές της ιστορικής διαδρομής, Ο καιρός στάθηκε σύμμαχος το διήμερο (23-24/09) και η 37η Ανάβαση Πορταριάς AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ πέρασε στην ιστορία, ως ένας από τους πιο πετυχημένους αγώνες αναβάσεων.
Ανατροπές στο τέλος είχαμε σε πολλές κατηγορίες ενώ οι άτυχες στιγμές δεν έλειψαν για πολλούς αγωνιζόμενους, ωστόσο οι καθυστερήσεις ήταν ολιγόλεπτες, χάρη στην άμεση επέμβαση των οργανωτών.
Σε δικό του αγώνα, ο Μάριος Ηλιόπουλος έφτασε εύκολα στη νίκη στη Formula Saloon, βελτιώνοντας μάλιστα την επίδοσή του σε σχέση με το Σάββατο. Ο «Mario» έχει ήδη εξασφαλίσει τον τίτλο στην κατηγορία, ωστόσο βρέθηκε στο «βουνό των Κενταύρων» για να ξεσηκώσει τα πλήθη. Πίσω του τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που επέστρεψε στο πρωτάθλημα, αφήνοντας τον Πατρινό Πιτ Παρθένη (Mitsubishi Lancer Evo IX) στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Στην FST2, η κόντρα μεταξύ του αθλητή της Λ.Α. Βόλου Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC) και Ντίνου Ζυγογιάννη (Audi A3) έληξε υπέρ του πρώτου. Ο Σταφυλοπάτης καρδιοχτύπησε όταν το ημιαξόνιο του Astra έσπασε στην τελευταία στροφή της ανάβασης, χωρίς ωστόσο να του στερήσει τη νίκη.
Κυρίαρχος στην Ομάδα Α για τέταρτο σερί αγώνα ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC) που πλέον θέλει να τερματίσει στο βάθρο της κατηγορίας στην Καστανιά για να εξασφαλίσει άλλον έναν τίτλο. Ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) με πολύ καλό χρόνο στο δεύτερο ανέβασμα ξεπέρασε το εμπόδιο του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC), ο οποίος με την τρίτη θέση που κατέλαβε στην Πορταριά, είδε τις πιθανότητες για τίτλο να μειώνονται. Ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, εγκαταλείποντας νωρίς από μηχανική βλάβη. Ο Σπύρος Βοργιάς μπορεί να τερμάτισε τρίτος με το Peugeot 106 S16, αυτό του το αποτέλεσμα ήταν αρκετό για να του χαρίσει για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο στην Α6. Εντυπωσίασε το διήμερο ο νικητής της Α έως 2 Λίτρα, Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi), αφήνοντας δεύτερο τον επανεμφανιζόμενο Χρήστο Λάππα με ίδιο αυτοκίνητο. Η μάχη στην Α7 καλά κρατεί, με τον Τσιόγκα να ξεπερνάει το εμπόδιο του Σταύρου Χατούπη και όλα πλέον θα κριθούν στον επόμενο αγώνα.
Για τον τίτλο θα παλέψει και ο τρίτος στην Πορταριά, Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma Kit Car). Στην Α6, πίσω από τον Σπύρο Βοργιά, ολοκλήρωσαν οι Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και Απόστολος Αποστόλου (Peugeot 106 S16).
Στην Α5, μπορεί ο τοπικός Στάθης Δαμασιώτης (Toyota Yaris) να ήταν ο ταχύτερος, ένιωσε όμως καυτή την ανάσα του κυπελλούχου Γιάννη Παράβαλου (Toyota Yaris) που τον ακολούθησε. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Νίκος Μπόμπης (MG ZR 105) και Άγγελος Μπατσίλας (Suzuki Swift), με τις μεταξύ τους διαφορές να είναι μικρότερες των 2 δευτερολέπτων…
Ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ταχύτατος για άλλη μια φορά επικράτησε στην Ομάδα Ν. Ανοικτούς λογαριασμούς για τον τελευταίο αγώνα άφησαν οι δύο διεκδικητές του τίτλου, Γιάννης Ποτουρίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) που συμπλήρωσαν το βάθρο την Πορταριά.
Στη Ν έως 2 Λίτρα, είχαμε ανατροπές στο τέλος, με τον Δήμο Παναγουλόπουλο (Citroen Saxo VTS) να φεύγει θριαμβευτής από τη Μαγνησία, χάρη στο πολύ καλό δεύτερο ανέβασμα. Ο νεαρός οδηγός ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στο τέλος, αφήνοντας τους Κωνσταντίνο Τασούλα (Peugeot 106 S16) και Σάκη Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) πίσω του.
Χαρακτηριστικό της κόντρας που εξελίχθηκε στη μικρή κατηγορία της Ν, ήταν το γεγονός πως η διαφορά του πρώτου από τον τρίτο δεν ξεπέρασε το 1 δευτερόλεπτο… Τέταρτος στην κατηγορία τερμάτισε ο Βολιώτης Χρήστος Βλάχος (Peugeot 106 S16) που θα μπορούσε να πετύχει κάτι καλύτερο, εάν δεν είχε μουδιασμένο ξεκίνημα. Ένα μηχανικό πρόβλημα δεν επέτρεψε στο φαβορί της κατηγορίας, Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type R) να ολοκληρώσει την προσπάθειά του, ενώ και ο κυπελλούχος της Ν2, Βασίλης Ρέκκας ήταν άτυχος, καθώς τούμπαρε το Citroen Saxo VTS.
Ανατροπές είχαμε στην Ομάδα Ε, με τον Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS500) να κάνει το λάθος στο δεύτερο σκέλος, με ένα κάνει τετ-α-κε και να χάνει μέσα από τα χέρια του τη νίκη. Ύστερα από αυτή την εξέλιξη, ο Παντελής Βασιλειάδης ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τόσο στην Ε, όσο και στην Ε έως 2 Λίτρα με το Citroen AX. Δεύτερος τερμάτισε ο Γιάννης Κωνσταντινίδης (Citroen ZX 16V) που πρώτευσε στην Ε11, αφήνοντας πίσω του τους «Κανέλλο» και Παναγιώτη Μπιμπίκα (Volkswagen Golf II).
Στο Ενιαίο με τα Skoda Fabia, το κάθε σκέλος προσμετρούσε ως ξεχωριστός αγώνας, με τον Νίκο Ζάχο να είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής, κερδίζοντας και τους δύο αγώνες. Στο πρώτο σκέλος, τον Ζάχο ακολούθησαν οι Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος, Φίλιππος Καλέσης, με κύριο χαρακτηριστικό πως οι περισσότεροι είναι κάτω των 30 ετών, κάτι που επιβεβαιώνει πως η νέα γενιά συμμετέχει ενεργά στους αγώνες, αρκεί να τους δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία και το κατάλληλο κίνητρο. Στον δεύτερο αγώνα, την πρώτη οχτάδα συμπλήρωσαν οι Μίλτος Κύρκος, Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος, Στράτος Κυρλαγκίτσης, σε μια κατηγορία, όπου ο συναγωνισμός δεν έλειψε για τις πιο πίσω θέσεις. Οι μεταξύ τους διαφορές ήταν πολύ μικρές.
Πλούσιο θέαμα πρόσφεραν επίσης τα “drifτάδικα” με τον Πορταρίτη Γιώργο Σουφλάρη να ξεσηκώνει τους συντοπίτες του σε κάθε στροφή της ανάβασης:
Μέγας χορηγός του αγώνα, το Πρατήριο Καυσίμων Aegean Καραλής.
Χορηγοίήταντο Hotel Xenia Palace, Opel Σφακιανάκης.
Υποστηρικτές του αγώνα οι Food Service Καρακατσάνης, Ελαστικά Αντωνοβαρδάκης, Unil Opal Δεληκούρας, Γερανομεταφορές Κεφαλάς, Ξενοδοχεία Prasino Galazio-Mple Feggari, ΕΨΑ, Ζαγορίν, Τόρης–Χατζή Ανταλλακτικά Αυτoκινήτων, Αρδευτική Αναστασίου, Giusto Cafe, Στάμος Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων 4×4.
//
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις