Με μέση μέγιστη ταχύτητα 444,6 χλμ./ώρα, το σουηδικό hypercar άφησε πίσω του τη Bugatti και κάθε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής.
H Koenigsegg επιχείρησε –και τελικά κατάφερε- να σπάσει το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής.
Η μέση ταχύτητα που μετρήθηκε προς τις δύο κατευθύνσεις της ίδιας διαδρομής, ήταν 444,6 χιλιόμετρα/ώρα, με το προηγούμενο επίσημο ρεκόρ, αυτό της Bugatti Veyron Super Sport στα 429 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα, η σουηδική εταιρεία κατέρριψε και το ανεπίσημο ρεκόρ της Hennessey, που είχε επιτύχει με το Venom GT και τελική ταχύτητα 433 χλμ./ώρα, προς μια όμως κατεύθυνση.
Όπως μπορούμε να δούμε και στο σχετικό video, η μια απόπειρα της Agera RS στην κλειστή, αν και δημόσια, διαδρομή στη Νεβάδα των ΗΠΑ, έφτασε έως και τα 454,4 χλμ.ώρα, περισσότερα δηλαδή από αυτά που υποστηρίζει ότι μπορεί να πετύχει η Bugatti με τη νέα Chiron των 1.500 ίππων.
Η Agera RS έχει πεντάλιτρο κινητήρα V8 με δύο turbo και απόδοση 1.160 ίππων με κανονικό καύσιμο. Μίγμα βενζίνης με αλκοόλη ή άλλα αγωνιστικά καύσιμα πολύ περισσότερων οκτανίων, μπορούν να «εκτινάξουν» την ισχύ πάνω από τους 1.300 ίππους, καθώς το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ειδικό λογισμικό που επιτρέπει κάτι τέτοιο.
Το μεγάλο πλεονέκτημα της Regera RS, σε σχέση με τη Bugatti, δεν είναι ωστόσο η ισχύς αλλά το βάρος. Στα 1.395 κιλά, το σουηδικό hypercar είναι περίπου 500 κιλά ελαφρύτερο από το γαλλικό, με αποτέλεσμα να έχει πολύ καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο. Ταυτόχρονα, επιβαρύνει σημαντικά λιγότερο τα ελαστικά, τα οποία αποτελούν το νούμερο ένα ανασταλτικό παράγοντα στην επίτευξη κορυφαίας τελικής ταχύτητας.
Η Koenigesegg είχε σπάσει επίσης πριν μερικές εβδομάδες το ρεκόρ επιτάχυνσης και επιβράδυνσης 0-400-0 που επίσης είχε πετύχει η Bugatti με τη νέα Chriron. Και σε αυτή την επιτυχία των Σουηδών, πίσω από το τιμόνι ήταν ο εργοστασιακός οδηγός της Koenigsegg, ο Νικ Λίλγια.
Η προσπάθεια για την επίτευξη της μεγαλύτερης τελικής ταχύτητας δεν σταματά εδώ. Η Bugatti έχει δηλώσει μέσω του διευθύνοντος συμβούλου της ότι θα επιχειρήσει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας με τη νέα Chiron το 2018, ενώ η αμερικανική Hennessey παρουσίασε στην έκθεση SEMA στο Λας Βέγκας το Venom F5, ένα αυτοκίνητο 1.600 ίππων το οποίο έχει ένα και μοναδικό στόχο: να ξεπεράσει την τελική ταχύτητα των 480 χλμ./ώρα. Επομένως έχουμε πολλά να δούμε ακόμα και ελπίζουμε τα πάντα να εξελιχθούν χωρίς απρόοπτα για όσους εμπλέκονται σε ανάλογα εγχειρήματα και κυρίως για τους οδηγούς.
//
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις