Ο Ολλανδός εξήγησε γιατί υπέγραψε με τη Red Bull συμβόλαιο έως το 2023, ενώ φιλοδοξεί να γίνει εφέτος ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Formula 1 διαδεχόμενος έτσι τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
Στις αρχές της χρονιάς ανανέωσε ο Μαξ Φερστάπεν το συμβόλαιό του με τη Red Bull για μία πρόσθετη τριετία. Αν τηρηθεί λοιπόν το νέο συμβόλαιο μέχρι κεραίας, τότε θα παραμείνει ο Ολλανδός στην αυστριακή ομάδα τουλάχιστον έως τα τέλη του 2023. Πρόκειται αναμφίβολα για μία κίνηση η οποία εμπεριέχει αρκετό ρίσκο, αφού κανένας δεν γνωρίζει πόσο δυνατές θα εμφανιστούν οι ομάδες στις πίστες το 2021 οπότε θα τεθούν σε ισχύ οι εντελώς νέοι κανονισμοί.
Ωστόσο ο 22χρονος οδηγός δείχνει να εμπιστεύεται τη Red Bull, όπως φαίνεται και από τις εξής δηλώσεις του: «Αν νιώθεις όμορφα, γιατί θα έπρεπε να αλλάξεις; Όλοι στην ομάδα κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση. Θέλουμε να νικάμε. Όλοι έχουν κίνητρα και πιστεύω πραγματικά, ότι μπορούμε να επανέλθουμε στο δρόμο της νίκης. Για εμένα δεν υπήρχε κανένας λόγος, να αλλάξω ομάδα. Νιώθω πολύ καλά στην ομάδα».
Καθοριστικός ο ρόλος της Honda
O Φερστάπεν εμπιστεύεται μεν τη Red Bull, ωστόσο και το νέο του συμβόλαιο προβλέπει –όπως και το προηγούμενο- ρήτρες πρόωρης εξόδου από αυτό. Σε αντίθεση με το παρελθόν όμως, τώρα δεν έχουν να κάνουν με τη θέση που θα βρίσκεται ο Ολλανδός μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα του πρωταθλήματος της Formula 1, αλλά συνδέονται με την ανταγωνιστικότητα των κινητήρων της Honda. O ίδιος ο Φερστάπεν νιώθει «προφανώς πολύ καλά» με τους όρους του νέου συμβολαίου του, αν και δεν τους αποκαλύπτει επειδή πρόκειται για προσωπική υπόθεση. Πάντως ο διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, είχε δηλώσει με βρετανικό χιούμορ στους δημοσιογράφους, ότι «εναπόκειται σε εσάς, να βάλετε τη φαντασία σας και να ονειρευτείτε».
Και οι δύο πλευρές δείχνουν σε κάθε περίπτωση ευτυχισμένες με τη συνέχιση και την μακροχρόνια ανανέωση της συνεργασίας τους, ενώ οι πρώτες εντυπώσεις από το νέο μονοθέσιο της Red Bull στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης ήταν πολύ θετικές. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε, ότι η εφετινή σεζόν είναι καθοριστική για την καριέρα του 22χρονου Φερστάπεν καθώς θα αποτελέσει την τελευταία ευκαιρία του να περάσει στην ιστορία της Formula 1 ως ο ηλικιακά νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής όλων των εποχών. Προς το παρόν κατέχει αυτό το ρεκόρ ο Σεμπάστιαν Φέτελ, που είχε κατακτήσει το πρώτου παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2010 σε ηλικία 23 ετών και 134 ημερών και βέβαια ο Mad Max θα ήθελε πολύ να του το πάρει!
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις