Ο ιπποπόταμος. Τα γουρούνια. Το αυτί των αναίσθητων. Και ο Μαξ Φερστάπεν υπό πίεση.
Τι κοινό έχουν όλα τα παραπάνω; Ακριβώς: δεν ιδρώνουν.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 ξεκινούσε από την pole στον Καναδά και κρατήθηκε εύκολα πρώτος με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, καθώς ο δεύτερος Αλόνσο δεν κατάφερε να τον απειλήσει.
Ο Ολλανδός εκμεταλλεύτηκε το VSC λόγω της εγκατάλειψης του Σουμάχερ και άλλαξε νωρίς-νωρίς ελαστικά περνώντας στον 10ο, μόλις, γύρο στην σκληρή γόμα, έκανε ένα δεύτερο στα όρια του άψογου και παρά το γεγονός πως βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας λόγω Τσουνόντα και η διαφορά που είχε από τον 2ο Σάινθ εξανεμίστηκε, ήταν αλάνθαστος παρά την πίεση του Ισπανού και έφτασε στο τέλος εύκολα στην 5η του νίκη στους 6 τελευταίους αγώνες.
Με αυτή την καρό σημαία ο Μαξ- και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Πέρεζ λόγω κιβωτίου- αύξησε κι άλλο τη διαφορά του στη βαθμολογία και, αίφνης, ένα πρωτάθλημα που φαινόταν ότι θα εξελιχθεί σε μάχη αρχίζει να δίνει την αίσθηση πως θα τελειώσει με περίπατο… α λα Χάμιλτον για τον Φερστάπεν.
Ο Κάρλος Σάινθ ήθελε, αλλά πασιφανώς δεν μπορούσε, να πάρει τη νίκη, ωστόσο «αρκέστηκε» στην καλύτερη φετινή του εμφάνιση με την Φεράρι. Ο Ισπανός πήρε τη 2η θέση και παράλληλα τον +1 βαθμό του ταχύτερου γύρου, όμως αν και του δόθηκε στο τέλος η ευκαιρία και κόλλησε πίσω από τον Φερστάπεν, ουδέποτε επιχείρησε πραγματικά να τον περάσει- εν πολλοίς ίσως κι επειδή το 2022 δεν του έχει φερθεί ακριβώς με αγάπη και προδέρμ.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο σπουδαίος σήμερα Λιούις Χάμιλτον. Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής παρά το γεγονός πως αποκάλεσε «σκέτη αποτυχία» το φετινό μονοθέσιο της Μερσέντες, πήρε ό,τι καλύτερο μπορούσε με την 3η θέση και τερμάτισε μόλις για 2η φορά φέτος μπροστά από τον team-mate του. Ο Ράσελ, πάντως, ήταν 4ος και συνεχίζει να είναι ο μοναδικός πιλότος που σε όλους τους αγώνες έχει τερματίσει εντός της 5άδας!
Ο Σαρλ Λεκλέρκ ολοκλήρωσε έναν μικρό άθλο με την 5η θέση που πήρε ενώ εκκινούσε 19ος, ενώ Οκόν, Αλόνσο (τον «έκαψε» η Αλπίν με την στρατηγική της και το ακατανόητα καθυστερημένο πρώτο της πιτ στοπ), Μπότας, Ζου και Στρολ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα του αγώνα στο Μόντρεαλ, που δύσκολα, κατά την γνώμη μας, θα ψηφιστεί ως ο κορυφαίος όλων των εποχών.
Ωστόσο, με το πέσιμο της καρό σημαίας επιβεβαιώθηκε το προφανές: βασιλιάς της τετράτροχης ζούγκλας παραμένει ο τύπος που δεν ιδρώνει.
Και δεν αναφερόμαστε στον συμπαθέστατο ιπποπόταμο, αλλά στο λιοντάρι.
Ξέρετε ποιο, δα: αυτό με το 1 στο ρύγχος.
Βαθμολογία οδηγών
1. Φερστάπεν 175
2. Πέρεζ 129
3. Λεκλέρκ 126
4. Ράσελ 111
5. Σάινθ 102
6. Χάμιλτον 77
7. Νόρις 50
8. Μπότας 44
9. Οκόν 39
10. Αλόνσο 22
11. Γκασλί 16
12. Μάγκνουνσεν 15
13. Ρικιάρντο 15
14. Φέτελ 13
15. Τσουνόντα 11
16. Ζου 3
17. Άλμπον 3
18. Ζου 3
19. Σουμάχερ 0
20. Χούλκενμπεργκ 0
21. Λατίφι 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Ρεντ Μπουλ 304
2. Φεράρι 228
3. Μερσέντες 188
4. ΜακΛάρεν 65
5. Αλπίν 61
6. Άλφα Ρομέο 47
7. Άλφα Τάουρι 27
8. Άστον Μάρτιν 16
9. Χάας 15
10. Ουίλιαμς 3
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις