
“42ο Ράλλυ Κένταυρος” – Ανασκόπηση Αγώνα, Πρώτο σκέλος, Σάββατο 12 Απριλίου 2025

Έντονες μάχες με το χρονόμετρο και πολλές αναμετρήσεις στα δέκατα του δευτερολέπτου μεταξύ των πληρωμάτων που συμμετέχουν στο “42ο Ράλλυ Κένταυρος” επιφύλλασε η πρώτη ημέρα του εναρκτήριου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου.
Η εκκίνηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου δόθηκε σήμερα Σάββατο 12 Απριλίου, στη Παραλία Βόλου με 32 πληρώματα να δίνουν δυναμικά το παρών στο πρώτο σκέλος του αγώνα, που περιελάμβανε 2 επαναλαμβανόμενα περάσματα από τη ε.δ “Μελισσάτικα” μήκους 14.4 αγωνιστικών χλμ.
Τη διοργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει το Αθλητικό Σωματείο Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α. Βόλου) έχοντας τη στήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας, του Δήμου Βόλου καθώς και του Δήμου Νοτίου Πηλίου, οι οποίοι βρίσκονται πάντα στο πλευρό της Λέσχης και αποτελούν εχέγγυο για την άρτια προετοιμασία και διεξαγωγή του αγώνα στη περιοχή της Μαγνησίας.
Στο αγωνιστικό μέρος, σε μάχη για 2 εξελίσσεται η μάχη της επικράτησης στον αγώνα.
Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης – Θανάσης Τσιούκας, με Ford Fiesta R5 σημειώνοντας το ταχύτερο χρόνο και στα δυο περάσματα τους από τη διαδρομή ολοκλήρωσαν στη κορυφή της γενικής κατάταξης στο τέλος της πρώτης ημέρας του αγώνα, με προβάδισμα 7 δλ από τον ανταγωνισμό.
Οι Γιώργος Αργυρίου – Δημήτρης Πάσχος, στη πρώτη τους επαφή με το Skoda Fabia R5 κατάφεραν να δυσκολέψουν τους 5ακις πρωταθλητές ασφάλτου κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους, όμως μια μικροέξοδος στο δεύτερο πέρασμα τους από τη διαδρομή είχε ως αποτέλεσμα να μειώσουν το ρυθμό τους, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση.
Στη τρίτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ενας συνδυασμός από τη Βουλγαρία, οι Anton Titov – Alexander Spirov με Hyundai i20N Rally2 οι οποίοι αν και ξεκίνησαν μουδιασμένα τον αγώνα στη νέα για αυτούς διαδρομή, κατάφεραν να ανεβάσουν ρυθμό στη συνέχεια κλείνοντας το πρώτο σκέλος του αγώνα, 40 δλ μακριά από τη κορυφή.
Οι πρωτοπόροι της F2, και της κλάσης C3, Γιώργος Γεροδήμος – Θωμάς Παπαθωμάς με Renault Clio R3T επιβεβαιώνουν τη ταχύτητα τους στις διαδρομές του Πηλίου και διατηρούνται με βραχέα κεφαλή μπροστά από το δίδυμο των φιναλίστ του πρωταθλήματος, και πέμπτων γενικής, Στάθη Κουκέα – Νίκου Πέτροπουλου που τους καταδιώκουν με το Ford Fiesta R5 σε απόσταση μικρότερης του δευτερολέπτου.
Στη έκτη θέση της γενικής κατάταξης καθώς και τη δεύτερη θέση της F2, βρίσκονται οι επικεφαλής της κλάσης C5 Χρήστος Αυγερόπουλος – Στράτος Γιαβάσης με Peugeot 208 Rally4. που διατηρούνται σε απόσταση δευτερολέπτου μπροστά από το έτερο Βουλγάρικο πλήρωμα του αγώνα, Nikola Mishev – Angel Bashkehayov με Skoda Fabia Rally2 evo, οι οποίοι στη δεύτερη αγωνιστική συμμέτοχη τους με το Τσέχικο “όπλο” είναι έβδομοι αλλά δυσκολεύονται από τους Θανάση Στεργιάδη – Παναγιώτη Γαζγάζη που βρίσκονται στην όγδοη θέση.
Οι δις Κυπελλούχοι Ράλλυ Βορείου Ελλάδος και τρίτοι σε κατηγορία F2 & κλάση C3 στον αγώνα, έχουν εγκλιματιστεί στο νέο τους “γραφείο”, το ex-Konstantinidis Citroen DS3 R3T και σημειώνοντας το ταχύτερο χρόνο στα δικίνητα στο δεύτερο μέρος στα “Μελισσάτικα” πιέζουν το Βουλγάρικο συνδυασμό σε απόσταση μικρότερη των 2δλ ολοκληρώνοντας στη τρίτη θέση της F2.
Μάχη για τη δεκάδα πραγματοποείται στα πρώτα 28.9χλμ του αγώνα, καθώς 3 δέκατα του δευτερολέπτου χωρίζουν 3 πληρώματα!!!
Σε “Mission Impossible” εξελίσσεται για τους Τίτο Τιτάκη – Αλέξανδρο Χαλκιαδάκη στα υπολοιπόμενα 51.7χλμ του δεύτερου μέρους του αγώνα, καθώς έχουν όχι μόνο να αντιμετωπίσουν αλλά και να διατηρηθούν μπροστά από τους νικητές της πρηγούμενης έκδοσης τους αγώνα, Αποστόλη Βλάχου – Νίκου Λεγαντή με Mitsubishi Lancer EvoVIII καθώς και των -εύκολα- πρωτοπόρων της F2E αλλά και νικητών F2 τα προηγούμενα χρόνια, Δημήτρη Κτιστάκη – Μάνου Κτιστάκη με Peugeot 306, που καταλαμβάνουν σε απόσταση τριών δεκάτων, τη δέκατη αλλά και ενδέκατη θέση, αντίστοιχα.
Οχι μόνο ξεσήκωσαν τους θεατές με τα περάσματα τους, αλλά… τρέλαναν και τα χρονόμετρα οι Κυπελλούχοι της Ν, Γιάννης Κουτσοδήμος – Σπύρος Βλάγκας με το Peugeot 106 Rallye της κλάσης C6, ολοκληρώνοντας τη πρώτη ημέρα του αγώνα, και καταφέρνουν να διατηρούνται μπροστά από ισχυρότερους συνδυασμούς στην 12η θέση της γενικής κατάταξης.
Το κίτρινο Γαλλικό των πρωτοπόρων της μικρής κλάσης του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος, έχουν ως στόχο να προσπεράσουν στα υπολοιπόμενα 51.7χλμ του αγώνα, οι δεύτεροι της κλάσης των C5 του αγώνα, Νίκος Τύρος – Γιώργος Λίλλας με Peugeot 208 R2 καθώς και οι Νίκος Κομνός – Νίκος Κόντος, οι οποίοι παρόλο που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα τους κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους, έκαναν άλμα τριών θέσεων ολοκληρώνοντας στη 13η θέση της γενικής κατάταξης συμπληρώνοντας παράλληλα τη τριάδα της κλάσης C5.
Στην F2E, τους πρωτοπόρους αδερφούς Κτιστάκη, ακολουθούν οι κυπελλούχοι της C4, και πρωροπόροι της κλάσης Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης με Pwugeot 206 και οι Παναγιώτης Καραμπαμπάς – Στράτος Αφεντούλης μόλις στον δέύτερο αγώνα με το Citroen AX.
Για τη κλάση C6, τους κυπελλούχους Κουτσοδήμο Βλάγκα, ακολουθεί με το Citroen Saxo του, ο Junior Γιάννης Μόσιος με συνοδηγό το Κώστα Στέλλο όπως και οι Γιώργος Τζιγάς – Άγγελος Αλέκος με Peugeot 106.
Προβλήματα με το αγωνιστικό τους, που τους ανάγκασαν να υποχωρήσουν στη γενική κατάταξη έπειτα από το δεύτερο σκέλος, αντιμετώπισαν οι Δημήτρης Μίχος – Κώστας Χειράκης με Peugeot 208 Rally4, Δημήτρης Φραντζεσκάκης – Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος με Ford Fiesta Rally4 καθώς και Παύλος Μπαξεβανάκης – Σωτήρης Γεροθανάσης με Honda Civic TypeR.
Η γενναιότητα τους στο πρώτο πέρασμα μέσα από μια πόρτα(!) λόγω μικροεξόδου, δεν ανταμοίφθηκε στο δεύτερο μέρος για τους μέχρι τότε πρωτοπόρους στα 1600αρια ατμοσφαιρικά Γιάννη Καφετζάκη – Νίκο Ξάνθο με το Peugeot 106 που αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη και χρήση superally στο αυριανό δεύτερο μέρος. Μαζί τους στη ατυχία οι Στράτος Σταματάκης – Φίλιππος Φακουρέλης που δεν κατάφεραν να συνεχίσουν με το νέο αγωνιστικό τους έπειτα από έξοδο στο πρώτο μέρος, ενώ οι Μασιάλας – Μασιάλας εγκατέλειψαν τον αγώνα έπειτα από ανατροπή που οδήγησε την διοργάνωση να πραγματοποιήσει τη διαδρομή ως απλή, κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους.
Το πρόγραμμα του αγώνα, αρχίζει το πρωί της Κυριακής 12 Απριλίου όπου, στις 09:00 και έπειτα από ένα 10λεπτο Service, τα πληρώματα θα εκκινήσουν το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα από το Πανθεσσαλικό Στάδιο με τις ειδικές διαδρομές της ημέρας να αποτελούν συνδυασμό προηγούμενων εκδόσεων του αγώνα.
Πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας και 3η του αγώνα, είναι οι γραφικές “Μηλιές” (μήκος 16.40χλμ) που είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα.
Θα ακολουθήσει η κατηφορική ειδική διαδρομή, “Αλυκόπετρα” μήκους 9.30χλμ προτού τα αγωνιστικά επιστρέψουν στο Πανθεσσαλικό στάδιο για το τέλος του πρώτους σκέλους της δεύτερης ημέρας.
Έπειτα από το 30λεπτο service, θα διέλθουν και πάλι από τις ειδικές διαδρομές “Μηλιές” & “Αλυκόπετρα” και θα τερματίσουν στο Πανθεσσαλικό Στάδιο το μεσημέρι της Κυριακής στις 15:32.
Η απονομή των επάθλων θα πραγματοποιηθεί στη Παραλία Βόλου στις 16:30
Αναλυτικά αποτελέσματα:

Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις