Μετά από δύο αγώνες και άπειρους τόνους μηχανοκίνη της «χολής», η FIA βρήκε τα λογικά της και αποφάσισε να καταργήσει το φετινό- επιεικώς ανεκδιήγητο- σύστημα κατατακτήριων δοκιμών, ανακοινώνοντας πως από το grand prix της Κίνας επανέρχεται το παλιό.
Ήθελε, πράγματι, πολλή σκέψη και ατελείωτες ώρες στυψίματος του μυαλού. Βλέπετε, για να παρθεί μία από τις γελοιωδέστερες αποφάσεις στα χρονικά των αποφάσεων, οι άνθρωποι της FIA (που τα έχουν κάνει αποδεδειγμένα μαντάρα εδώ και χρόνια σε πολλούς τομείς…) έπρεπε ν’ αφιερώσουν χρόνο.
Και τα κατάφεραν: θέσπισαν ως σύστημα κατατακτήριων δοκιμών κάτι που έμοιαζε με κακοστημένη φάρσα. Εν συντομία, το σύστημα λειτουργούσε ως εξής: στις 3 περιόδους των χρονομετρημένων δοκιμαστικών (Q1, Q2, Q3) αποκλείονταν σταδιακά οι πιο αργοί οδηγοί, μέχρι που φτάναμε στο τέλος στους 2 ταχύτερους που, υποτίθεται, θα πάλευαν για την pole position.
Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Στα τελευταία λεπτά δεν υπήρχε κανένας
στην πίστα για να «πιέσει» να ρίξει το χρόνο του, καθώς άπαντες ήθελαν να προστατεύσουν τα ελαστικά τους. Έτσι το ρολόι κυλούσε βασανιστικά αργά μέχρι να μηδενιστεί και κανείς δεν υπήρχε εντός πίστας, σε μια από τις κορυφαίες παρωδίες της Φόρμουλα 1 που έχουμε δει ποτέ.
Οι ομάδες και οι πιλότοι από την πρώτη στιγμή εξέφρασαν την αντίθεσή τους στο σύστημα, όμως δεν εισακούστηκαν, μέχρι που το κακό παράγινε στο Μπαχρέιν και ο μηχανοκίνητος κόμπος έφτασε στο χτένι.
Η παγκόσμια ομοσπονδία, λοιπόν, με ανακοίνωσή της έκανε γνωστό πως οι αλλαγές έχουν σταλεί ήδη στο F1 Strategy Group και απομένει το τυπικό του πράγματος προκειμένου από τον αγώνα της Κίνας, κιόλας, το επόμενο Σαββατοκύριακο (16-17/4) να κάνει την επανεμφάνισή του το περσινό σύστημα.
Τελικά, όπως αποδεικνύεται, υπάρχει «Θεός».
Και μάλλον του αρέσουν τα μηχανοκίνητα σπορ…
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις