Ο σκληρός του Μαϊάμι λέγεται «Μαξ»: ο Φερστάπεν με πειστικότατο τρόπο πήρε τη νίκη στον παρθενικό αγώνα στην συγκεκριμένη πίστα, αφήνοντας πίσω του Λεκλέρκ και Σάινθ και συνεχίζοντας την αντεπίθεση στο πρωτάθλημα.
Το πλάνο της Φεράρι είναι σπουδαίο. Πραγματικά σπουδαίο: μετά από καιρό έχει φτιάξει το καλύτερο (μα όχι με χαοτική διαφορά από το δεύτερο όπως πιστεύαμε αρχικά…) μονοθέσιο στην πίστα, έχει έναν πρώτο οδηγό που είναι σταθερός και δίνει την αίσθηση πως μπορεί να την οδηγήσει στη Γη της μηχανοκίνητης Επαγγελίας, έναν δεύτερο που, παρά τις ατυχίες, μπορεί να κάνει τη δουλειά και έχει βελτιωθεί σημαντικά σε ό,τι έχει να κάνει με την στρατηγική της και τα πιτ, εκεί που τα προηγούμενα χρόνια ήταν Ιφιγένεια εν Αυλίδι- τραγωδία, δηλαδή.
Το πλάνο της Σκουντερία είναι σπουδαίο, μα όχι τέλειο. Κι αυτό, πολύ απλά, γιατί υπάρχει μια ανθρώπινη τροχοπέδη στα όνειρά της για επανακατάληψη της κορυφής, που αγωνίζεται με τους… απέναντι.
Ο Μαξ Φερστάπεν είναι, ξεκάθαρα πια, ο καλύτερος πιλότος στο γκριντ και στον παρθενικό αγώνα της ιστορίας στο Μαϊάμι φρόντισε να το αποδείξει και πάλι: μπορεί να εκκινούσε 3ος, όμως με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα «άρπαξε» τον 2ο Σάινθ και λίγους γύρους αργότερα, εκμεταλλευόμενος την τεράστια ώθηση που του έδινε η Ρεντ Μπουλ στις ευθείες, «κατάπιε» και τον Λεκλέρκ ανεβαίνοντας πρώτος.
Από εκείνο το σημείο και μετά ο παγκόσμιος πρωταθλητής άνοιξε τη διαφορά του από τον Μονεγάσκο πάνω από 7 δευτερόλεπτα, κάτι που δεν άλλαξε ούτε μετά το μοναδικό πιτ των δύο μονομάχων για να περάσουν από την medium γόμα στην σκληρή.
Το πράγμα φάνηκε να «στραβώνει» στους Ταύρους όταν ο Γκασλί έριξε, λόγω ενός προβλήματος στην Άλφα Τάουρι που δεν οδηγείτο με τίποτα, μια μαθηματικής ακρίβειας σέντρα στον Νόρις, φέρνοντας το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα, με 15 γύρους ν’ απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας.
Με τις διαφορές να εκμηδενίζονται και τους δύο πρωτοπόρους, όπως και τον Σάινθ, να μην μπαίνουν για ν’ αλλάξουν ελαστικά, έμεναν 10 γεμάτα περάσματα μέχρι το τέλος. Ο Λεκλέρκ κόλλησε τρεις φορές πίσω από τον Φερστάπεν, φάνηκε ικανός για την προσπέραση νίκης, όμως έμεινε στο «φάνηκε» και στην πράξη δεν τα κατάφερε.
Έτσι, ο πιλότος της Ρεντ Μπουλ πήρε πανάξια την 23η νίκη της καριέρας του και 3η φετινή σε 5 αγώνες, δείχνοντας πως έχει ξανά την ικανότητα και την ταχύτητα να βάλει από κάτω του ένα κατά τι καλύτερο, ίσως, μονοθέσιο. Μην ξεχνάμε πως αν δεν είχε τις δύο εγκαταλείψεις, ο Μαξ θα ήταν μπροστά στη βαθμολογία τώρα…
Ο Σαρλ Λεκλέρκ κατάφερε να περιορίσει, τουλάχιστον, την ζημιά παίρνοντας ξανά τη 2η θέση και παραμένοντας στο νο1 της παγκόσμιας κατάταξης, ενώ ο Κάρλος Σάινθ πήρε ένα παλικαρίσιο βάθρο μετά τις ατυχίες των τελευταίων αγώνων, κρατώντας στο τέλος μάλιστα πίσω του τον Πέρεζ, ο οποίος φορούσε φρέσκια medium!
O (απογοητευτικός, όπως εξελίχθηκε το grand prix) Τσέκο τερμάτισε 4ος, με τους Ράσελ-Χάμιλτον (σαφέστατα βελτιωμένη η πρωταθλήτρια Μερσέντες), Μπότας, Οκόν, Αλόνσο και Άλμπον να συπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Η Φεράρι, λοιπόν, συνεχίζει να είναι εδώ κι εξακολουθεί να δίνει των υπέρ πάντων αγώνα της επιστροφής στον θρόνο του πρωταθλητή.
Μάλιστα, έχει κι ένα σχεδόν τέλειο πλάνο.
Τι κρίμα για την ίδια, αλήθεια, που απέναντί της έχει τον τέλειο οδηγό…
Βαθμολογία οδηγών
1. Λεκλέρκ 104
2. Φερστάπεν 85
3. Πέρεζ 66
4. Ράσελ 59
5. Σάινθ 53
6. Χάμιλτον 36
7. Νόρις 35
8. Μπότας 30
9. Οκόν 24
10. Μάγκνουνσεν 15
11. Ρικιάρντο 11
12. Τσουνόντα 10
13. Γκασλί 6
14. Φέτελ 4
15. Αλόνσο 4
16. Άλμον 2
17. Ζου 1
18. Στρολ 1
19. Σουμάχερ 0
20. Χούλκενμπεργκ 0
21. Λατίφι 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Φεράρι 157
2. Ρεντ Μπουλ 151
3. Μερσέντες 95
4. ΜακΛάρεν 46
5. Άλφα Ρομέο 31
6. Αλπίν 28
7. Άλφα Τάουρι 16
8. Χάας 15
9. Άστον Μάρτιν 5
10. Ουίλιαμς 2
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις