Είναι- για το τεράστιο μέγεθός- της πολύς καιρός. Για την ακρίβεια, πάρα πολύς καιρός. Την τελευταία φορά που η Φεράρι είχε κάνει το 1-2 σε κατατακτήριες δοκιμές, στην Ελλάδα τα μπουζούκια δούλευαν 8 φορές την εβδομάδα και ο όρος «κρίση» ήταν απλά το επόμενο λήμμα στο λεξικό μετά την «κράση»: από τις 22 Ιουνίου του 2008 και το Γαλλικό grand prix- τότε, δηλαδή, που ο Ράικονεν πήρε την pole και ο Μάσα έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο- η Σκουντερία δεν ξανακατάφερε να βάψει κόκκινη την πρώτη σειρά της εκκίνησης.
Μέχρι σήμερα, δηλαδή: η ιταλική ομάδα έκανε επίδειξη δύναμης στο Σότσι και με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να «κλέβει» την τελευταία στιγμή την pole από τον σούπερ (όλο το τριήμερο) Κίμι, που σφράγισε το πρώτο 1-2 της Σκουντερία μετά από 9 ολόκληρα χρόνια.
Τρίτος ήταν ο Βάλτερι Μπότας ο οποίος, γι’ ακόμα ένα Σάββατο φέτος, ήταν ταχύτερος του (τέταρτου κι εντελώς «άοσμου) Χάμιλτον, με τους Ρικιάρντο, Μάσα, Φερστάπεν, Χούλκενμπεργκ, Πέρεζ και Οκόν να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα του αυριανού (στις 15:00) αγώνα, από την οποία απουσιάζουν, φυσικά, οι δύο ΜακΛάρεν (15ος ο Αλόνσο, 17ος ο Φαντούρν).
Φεράρι, λοιπόν, όχι απλά είναι εδώ το 2017- όπως έχει αποδειχτεί περίτρανα στα πρώτα 3 grand prix της μέχρι τώρα σεζόν- αλλά αρχίζει να θυμίζει ολοένα και περισσότερο τον πρότερο, κυρίαρχο στην πίστα, εαυτό της.
Άραγε θα καταφέρει να σκαρφαλώσει και πάλι στο θρόνο μετά από μια… αιωνιότητα και μία ημέρα;
Ή μήπως η Μερσέντες θ’ αρνηθεί ν’ αφήσει έτσι εύκολα τα πρωτεία;
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις