Στις 18 Μαρτίου του 2014 στο κανάλι TechItSerious ανέβηκε ένα ερασιτεχνικό βίντεο με «unboxing» κινητού. Στη συνέχεια μετά τα undoxing μπήκε και το gaming στοιχείο, το οποίο ήταν… ποδοσφαιρικό, με βιντεάκια από FIFA και Pro Evolution Soccer. Με την πάροδο των ετών το περιεχόμενο γινόταν πιο συχνό, πιο επαγγελματικό και μαζί με αυτά μεγάλωνε και η απήχηση. Μετά από 8,5 χρόνια από το πρώτο βίντεο που ανέβηκε στο TechItSerious το κανάλι έχει… εκτιναχθεί, έχοντας πλέον πάνω από 410.000 συνδρομητές και είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στο ελληνικό YouTube.
Ποιο είναι το μυστικό του καναλιού; Το «ζεστό» και οικογενειακό κλίμα που βγάζουν τα βίντεο. Και πως θα μπορούσαν να μη βγάζουν οικογενειακό κλίμα αφού το κανάλι το τρέχουν τρία αδέλφια; Ο Μιχάλης, ο Δημήτρης και ο Αλέξης Τσιντσίνης. Tρία αδέλφια από τον Βόλο με κοινές αγάπες το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ, τα αυτοκίνητα και την ομάδα τους. Τη Νίκη Βόλου. Τον σύλλογο της πόλης τους, που μεγάλωσαν δίπλα του, έμαθαν να τον αγαπούν ασχέτως κατηγορίας και πλέον χάρη στην επαγγελματική τους επιτυχία έχουν τη χαρά να τον «υπηρετούν» στα Social Media.
Ο Μιχάλης και ο Δημήτρης Τσιντσίνης ήταν στα εγκαίνια του JD Sports Fashion Plc, ενώ ο «βενιαμίν» Αλέξης απουσίαζε λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων. Τα δυο αδέλφια είχαν τη χαρά για ακόμα μια φορά να νιώσουν την αγάπη από μικρούς και μεγάλους θαυμαστές που είχαν την ευκαιρία να παίξουν ΝΒΑ 2K23 στο PlayStation 5 με τους αγαπημένους τους Youtubers.
Το Gazzetta ήταν εκεί και μίλησε με τα δυο αδέλφια για την μετάβαση των TechItSerious από χόμπι σε δουλειά, για το ελληνικό YouTube, για το ποδόσφαιρο και φυσικά για την αγαπημένη τους Νίκη την οποία ονειρεύονται να τη δουν ξανά στη Super League.
«Το YouTube έγινε δουλειά όταν μεγάλωσαν οι απαιτήσεις»
Πως ξεκίνησε το εγχείρημα των TechItSerious που σήμερα είναι από τα μεγαλύτερα κανάλια στο ελληνικό YouTube;
Δημήτρης: «Στην ουσία το ξεκινήσαμε για χαβαλέ και για χόμπι. Μας άρεσε το YouTube, οι κάμερες, τα παιχνίδια, τα αυτοκίνητα και το ποδόσφαιρο. Ότι είχαμε ως ενδιαφέρον το κάναμε βίντεο. Το δώσαμε στον κόσμο και αυτό άρεσε. Το γεγονός ότι είμαστε αδέλφια είναι το σημείο κλειδί που έκανε τον κόσμο να παρακολουθεί περισσότερο το κανάλι μας. Το οικογενειακό κλίμα, το φιλικό, το αυθόρμητο. Από εκεί που ήταν χόμπι και “πλάκα” έγινε full time δουλειά».
Πότε έγινε η μετάβαση από πλάκα σε δουλειά;
Μιχάλης: «Άρχισε να γίνεται δουλειά όταν έκλεισε η πρώτη επαγγελματική συνεργασία και όταν ανοίξαμε τα βιβλία της εταιρείας. Είδαμε πως ερχόντουσαν περισσότεροι συνεργάτες και ήθελαν να κάνουμε πράγματα μαζί. Είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με πολλές μεγάλες εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με θεσμούς όπως η FIBA. Μας κάλεσε σε αγώνες μπάσκετ της Εθνικής. Το Υφυπουργείο Αθλητισμού μας κάλεσε στο Ράλλυ Ακρόπολις. Ομάδες όπως η Νίκη Βόλου που είμαστε φανατικοί οπαδοί και η ΑΕΚ στο μπάσκετ μας έστειλαν πρόσκληση να κάνουμε βιντεάκια μαζί. Άρχισε να γίνεται δουλειά όταν οι απαιτήσεις μεγάλωσαν και όταν ο περισσότερος χρόνος μας άρχισε να αφιερώνεται στο κανάλι».
Μαζί με τις υποχρεώσεις της δουλειά έρχεται δεδομένα και η πίεση…
Μιχάλης: «Πλέον ο κόσμος νομίζει πως το κάνουμε στην πλάκα και περνάμε πάντα καλά αλλά πίσω από την κάμερα υπάρχουν στιγμές που μαλώνουμε και τσαντιζόμαστε όταν το υλικό δεν είναι αυτό που πρέπει να βγει. Καμιά φορά επειδή πρέπει να βγει υλικό δεν έχουμε την ευχαρίστηση να παίξουμε. Υπάρχουν κι αυτά».
Δημήτρης: «Έχει τύχει να μην ανεβάσουμε βίντεο επειδή δεν είναι καλό. Δεν είναι όλα ρόδινα».
«Βοηθήσαμε να φανεί η Νίκη Βόλου έξω από τα όρια του νομού»
Ποια είναι η άποψη σας για την κοινότητα του ελληνικού YouTube;
Μιχάλης: «Είναι πολύ θετικό που αντιλαμβάνονται περισσότεροι χρήστες, θεατές και εταιρείες ότι υπάρχει το κομμάτι του ελληνικού YouTube που μπορούν να προβληθούν και να διαφημιστούν. Υπάρχει χώρος που ο καθένας μπορεί να κάνει ότι γουστάρει. Έχουμε δει τραγουδιστές να βγαίνουν από το ελληνικό YouTube, ηθοποιούς, stand up comedians και φυσικά gamers. Υπάρχει άπλετος χώρος που ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει. Είναι θέμα τύχης να σε δουν και να σε μάθουν. Φυσικά υπάρχουν και προσπάθειες που δεν μας αρέσουν και δεν τις παρακολουθούμε. Δεν θα μείνουμε σε αυτές. Υπάρχει πολύ υλικό, όμορφο, εκπαιδευτικό και αστείο που ο κόσμος μπορεί να βρει και να παρακολουθήσει. Το ελληνικό YouTube σαν κοινότητα μπορεί να βγάζει κατά διαστήματα τοξικότητα αλλά νομίζω είμαστε σε καλό επίπεδο».
Εκτός από τα παιχνίδια και το YouTube ξεχωριστή θέση στην καρδιά σας έχει και η Νίκη Βόλου με την οποία πλέον είστε και συνεργάτες…
Μιχάλης: «Είναι τεράστια η αγάπη μας για τη Νίκη Βόλου. Είμαστε γεννημένοι φίλαθλοι και οπαδοί της ομάδας. Οικογενειακά γιατί ο θείος μας υπήρξε πρόεδρος του συλλόγου τη δεκαετία του 90′, ο παππούς μας έπαιζε ποδόσφαιρο στην ομάδα. Μεγαλώσαμε στο “Παντελής Μαγουλάς”. Εγώ έπαιξα δώδεκα χρόνια μπάσκετ στη Νίκη Βόλου. Ακόμα είμαι στο τμήμα σαν υπεύθυνος Τύπου και είμαστε στα Social της ΠΑΕ. Είμαστε κοντά στην ομάδα. Είμαστε χορηγοί σε μπάσκετ και ποδόσφαιρο. Μεγάλη μας χαρά και τιμή. Είναι ευκαιρία να φέρουμε τον κόσμο και τους νεαρούς που μας βλέπουν κοντά στα πραγματικά αθλήματα, όπως είναι το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ».
Δημήτρης: «Μέσω της σειράς βίντεο “Πάμε γήπεδο” έχουμε δείξει σε πολύ κόσμο τη Νίκη Βόλου που δεν είναι από την πόλη. Τους έχουμε κάνει να νοιάζονται για την ομάδα και να ψάχνουν τα αποτελέσματα της. Η ομάδα έχει κερδίσει από εμάς και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. Βοηθήσαμε να φανεί η Νίκη Βόλου έξω από τα όρια του νομού».
«Όνειρο μας η Super League, θέλουμε και ιστορία στην ομάδα μας»
Ποιοι είναι οι στόχοι της Νίκης;
Μιχάλης: «Οι στόχοι είναι διαφορετικοί σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ. Στο ποδόσφαιρο έχουμε βάλει στόχο την άνοδο στη Super League και ελπίζουμε να την πετύχουμε. Στο μπάσκετ πάμε λίγο πιο συγκρατημένα φέτος, με μειωμένο μπάτζετ και σκοπό να παραμείνουμε στην κατηγορία. Ελπίζουμε να τα καταφέρουμε και στους δύο στόχους».
Το μεγάλο όνειρο είναι να είστε μαζί με την ομάδα στην πρώτη κατηγορία;
Μιχάλης: «Όνειρο μας είναι να ανέβει η ομάδα στη Super League. To 2014 το χαρήκαμε για πολύ λίγο. Όνειρο και στο μπάσκετ να φτάσουμε όσο το δυνατόν ψηλότερα. Αν θα είμαστε συνεργάτες της ομάδας ή απλά οπαδοί είναι το τελευταίο πράγμα που μας ενδιαφέρει. Αρκεί η ομάδα να είναι όσο πιο ψηλά γίνεται. Ο κόσμος να μαζεύεται στο γήπεδο και να την παρακολουθεί. Όταν μιλάμε για την πόλη του Βόλου η Νίκη έχει τον περισσότερο κόσμο, ο Ολυμπιακός Βόλου έχει επίσης αρκετό κόσμο. Βλέπουμε ομάδες να ανεβαίνουν κατηγορίες, να παίζουν καλό ποδόσφαιρο αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς ο κόσμος δεν είναι εκεί για να τις παρακολουθήσει.
Εμείς στον Βόλο θέλουμε και ιστορία στην ομάδα μας. Η Νίκη Βόλου είναι ομάδα από το 1924. Ομάδα προσφύγων από τη Μικρά Ασία. Έχει συγκεκριμένη νοοτροπία. Είμαστε οπαδοί ομάδας και όχι κατηγορίας. Ο καθένας να υποστηρίζει την τοπική του ομάδα όπου και να παίζει. Oι κατηγορίες έρχονται και παρέρχονται. Το όμορφο συναίσθημα είναι και όταν χάνεις. Το να κερδίζεις πάντα δεν μου λέει κάτι. Υποστηρίζουμε και προτείνουμε στον κόσμο να είναι κοντά στις ομάδες του χωριού και της πόλης του, τις πραγματικές ομάδες. Να τις στηρίζει και να τις ακολουθεί».
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις