Η Red Bull επέλεξε την καλύτερη στρατηγική ελαστικών και ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε να κερδίσει στο επετειακό Grand Prix στο Σίλβερστοουν. Στη 2η θέση ο Χάμιλτον, 3ος ο Μπότας.
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Μπότας έφυγε ταχύτερα από τον Χάμιλτον, παρά την αρχική επίθεση του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στον πρώτο γύρο. Την ίδια ώρα με μία καλή εκκίνηση ο Φερστάπεν πέρασε στην 3η θέση τον Χούλκενμπεργκ. Πιο πίσω μία έξοδος του Φέτελ τον έφερε στην τελευταία θέση.
Ο Φερστάπεν είχε διαφορετική στρατηγική φορώντας σκληρά ελαστικά, σε αντίθεση με τις Mercedes που ξεκίνησαν με μέση γόμα. Έτσι, αφού μπήκαν στα pits τα ασημένια βέλη, ο Ολλανδός οδηγός πήρε την πρώτη θέση.
Πιο πίσω, εντυπωσιακός ήταν ο Αλμπον που με όμορφες προσπεράσεις ανέβαινε τις θέσεις πασχίζοντας να μπει στην 10άδα. Στον 33ο γύρο οι Μπότας και Φερστάπεν μπήκαν στα pits, στα πλαίσια της διαφορετικής τους στρατηγικής, με τον Χάμιλτον να αντέχει και να μένει μέσα προπορευόμενος.
Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes μπήκε στα pits στον 42ο γύρο βάζοντας ξανά σκληρά ελαστικά και βρέθηκε πίσω από τον Λεκλέρ, ο οποίος έχοντας νικήσει την Racing Point ανέβηκε στην 3η θέση. Ωστόσο, ο Χάμιλτον δεν το έβαλε κάτω και με πιο φρέσκα ελαστικά πέρασε μπροστά από τον Μονεγάσκο κερδίζοντας μία θέση στο βάθρο.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής πίεσε ακόμη περισσότερο και εφόσον πήρε το “οκ” από την ομάδα του μονομάχησε με τον Μπότας περνώντας τόν στην 2η θέση. Τέλος, στην 5η θέση βρέθηκε ο ‘Αλμπον της Red Bull, ενώ εκτός 10άδας, στην 12η θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Φέτελ.
sport24.gr
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις