Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε εμφατικά στις νίκες κυριαρχώντας στη Σουζούκα, με τις McLaren, των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι, να συμπληρώνουν το πόντιουμ. Πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές η Red Bull.
Μετά την πέμπτη θέση στη Σιγκαπούρη, όπου έμεινε εκτός πόντιουμ για πρώτη φορά φέτος, ο Μαξ Φερστάπεν έδειξε ποιος είναι το απόλυτο αφεντικό στο Grand Prix της Ιαπωνίας. Ο πιλότος της Red Bull κυριάρχησε από την αρχή ως το τέλος κατακτώντας την 13η νίκη του στους 16 φετινούς αγώνες του πρωταθλήματος. Παράλληλα, χάρισε στην ομάδα του από τώρα τον τίτλο στους κατασκευαστές, αφού η διαφορά που υπάρχει (318 βαθμοί) είναι αδύνατο να καλυφθεί από την Mercedes στους εναπομείναντες αγώνες. Αυτός ήταν ο έκτος τίτλος στους κατασκευαστές για την Red Bull και δεύτερος σερί.
Εξαιρετική εικόνα από τις McLaren, που συμπλήρωσαν το πόντιουμ, με τον Λάντο Νόρις να είναι δεύτερος για δεύτερο σερί αγώνα, ενώ ο νεαρός Αυστραλός Όσκαρ Πιάστρι ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο, με την τρίτη θέση που κατέλαβε. Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν τέταρτος, ο Λιούις Χάμιλτον υπερασπίστηκε ως το τέλος την πέμπτη θέση από τον Κάρλος Σάινθ, ενώ ο Τζορτζ Ράσελ έμεινε έβδομος, μπροστά από Φερνάντο Αλόνσο, Εστέμπαν Οκόν και Πιέρ Γκασλί, που συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη δεκάδα.
Απομένουν άλλοι έξι αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος και ο επόμενος θα γίνει στις
8 Οκτωβρίου στο Κατάρ.
Ο αγώνας
Η εκκίνηση ήταν αρκετά επεισοδιακή, αφού μπορεί ο Φερστάπεν να υπερασπίστηκε την πρώτη θέση που είχε από την pole position, αλλά πίσω του ακολούθησε… χάος. Πέρες και Χάμιλτον είδαν τα μονοθέσιά τους να ακουμπούν τους τροχούς τους, με τον Βρετανό να καταλήγει εκτός πίστας, ενώ ζημιά έπαθαν και οι δύο Alfa Romeo, με τον Μπότας να υποβάλλεται σε ένα πιτ στοπ διαρκείας. Μετά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας για περίπου τρεις γύρους, προκειμένου να καθαριστεί η πίστα από θραύσματα, ο Φερστάπεν εδραίωσε το προβάδισμά του μπροστά από τις δύο McLaren των Νόρις και Πιάστρι, με τις Ferrari των Λεκλέρ και Σάινθ να ακολουθούν.
Ο πρωταθλητής άνοιξε στα δύο δευτερόλεπτα τη διαφορά του, τη στιγμή που ο Μπότας μπήκε ξανά στα πιτ και αναγκάστηκε στον έβδομο γύρο να αποσυρθεί οριστικά λέγοντας στο team radio πως το μονοθέσιό του ήταν πλέον αδύνατο να οδηγηθεί. Την ίδια τύχη είχε στον 13ο γύρο και ο Πέρες, μετά από επαφή με τον Μάγκνουσεν και έχοντας δεχτεί ποινή πέντε δευτερολέπτων για αντικανονική είσοδο στον αγώνα μετά από πιτ στοπ. Ο Χάμιλτον που είχε χάσει έδαφος στους πρώτους γύρους κατάφερε να το ανακτήσει και να σκαρφαλώσει έκτος, ενώ στην τέταρτη θέση σκαρφάλωσε η δεύτερη Mercedes, του Ράσελ, που άρχισε να απειλεί Πιάστρι και Νόρις για να ανέβει στο πόντιουμ.
Μπαίνοντας στους δέκα τελευταίους γύρους του αγώνα, ο Φερστάπεν έφερε τη διαφορά του σε πάνω από 16 δευτερόλεπτα μετρώντας αντίστροφα για την 13η νίκη του στο πρωτάθλημα. Ο Νόρις έδειχνε να έχει καπαρώσει τη δεύτερη θέση, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται στις θέσεις 3-7, όπου Πιάστρι, Λεκλέρ, Ράσελ, Χάμιλτον και Κάρλος Σάινθ πάλευαν για την τελευταία θέση του πόντιουμ βρισκόμενοι σε απόσταση συνολικά πέντε δευτερολέπτων. Ο νεαρός Αυστραλός της McLaren έγραψε ιστορία με την πρώτη του θέση σε πόντιουμ, μπροστά από τον Λεκλέρ που ήταν τέταρτος, ενώ ο Χάμιλτον ήταν πέμπτος μπροστά από τον Σάινθ και με έβδομο τον Ράσελ.
Η κατάταξη στην Σουζούκα:
Η βαθμολογία των οδηγών:
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Ακολουθήστε το goalpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις